13;Something we don't miss is the unknown

Tjenare! Här har ni ett klipp som jag tycker säger mycket! Handlar om någonting som kanske inte verkar som det viktigaste, men om ni tänker vad de säger i allmänhet så förstår ni. Jag tänker inte snacka om hur jag tänker och mina åsikter förrän ni sett klippet själva. Eller klipp och klipp, snarare en dokumentär. Jag vet, jag vet dokumentärer brukar oftast vara some booring shit, but hell no! Perfekt för lata personer som gillar att titta på filmer och sådant, och det är ju även bara till sin egen fördel, right? Bloggen handlar ju om medvetenhet och med hjälp av våra inlägg så kanske det funkar, så lyssna på mig och kolla på detta klipp! Just saying. Kan vara lite tråkigt om du inte känner till Wikileaks, men du kan förstå om du verkligen lyssnar. För det är aldrig försent att lära sig, right? Om det finns någonting ni inte förstår eller som verkar oklart så är det bara att kommentera och fråga, så kan vi försöka svara på det, men var absolut inte rädda! Klicka på den fula länken för att komma till klippet som förresten är 57 minuter långt, och vänta inte med att se det för det finns bara kvar tills den 27 maj! så tveka inte! HÄR hittar du klippet.. Hare bra gött people.
Mona ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0